Puteh & Merah

Adik gua yang di angkat oleh mak gua sejak lahir telah mencecahkan umurnya yang ke 4 tahun, berbekalkan tarikh 2 November gua belikan die sebijik kek yang tak berape nak besar untuk die main makan-makan dan main tiup-tiup lilin.

Harga kek RM17.00, murah kan? Bajet takde nak sambut 'grand-grand', ape yang ade je yang penting semua orang 'happy' duit gua tak koyak. Acara di mulakan dengan sesi mengenakan pakaian paling menawan terhadap 'birthday girl' yang telah di sempurnakan oleh seorang pereka fesyen terkenal di dalam rumah gua iaitu mak gua.

Selesai itu sesi bergambar di mulakan dan telah mendapatkan khidmat jurufoto tersohor di dalam rumah itu iaitu gua, hebat. Acara meniup lilin dan makan beradap di mulakan selepas itu, tiada nyanyian lagu di kenakan sebagai menghormati azan Isyak.

Sila lihat lampiran di bawah untuk pandangan yang lebih jelas, sebarang kutukan tidak di terima. Hanya pujian-pujian di alu-alukan, hahaha. Dah macam tulis syarat-syarat nak masuk 'tournament' bola sepak 9 sebelah plak.









4 ulasan:

bidadarihijau berkata...

hepy besday utk adik bikutmarie..cuteeee~`

kupu-kupu biasa berkata...

comel siak adik angkat lu... adorable... but seriously, nama dia mmg putih ke?... ke dia cam lu ada nama saintipik?

Unknown berkata...

bidadarihijau--> thanks....

Unknown berkata...

kupu²--> Puteh tu name pggilan die kat rumah....
name betul Nurfateha...