Pesta Cahaya

Di kesempatan ni gua mengucapkan Selamat Deepavali kepada semua penganut agama Hindu di Malaysia dan serata dunia, terima kasih.......



Meriah perayaan ni kat sini, segala jenis bunyi letupan gua dengar. Memang pesta cahaya lah orang cakap, hebat. Kalau kat 'mall' lak lu orang akan nampak ada 'art' berwarna warni kat lantai. Ntah apa namanye ntah la, gua pun tak tau



Time ni lah lu orang boleh nampak minah-minah India cun melecun pakai sari, pergh nampak pusat tu. Sekali tengok takpe, masuk kali ke-2 jadi dosa.



*cahaya = TNB/Deepavali???

4 ulasan:

~AmyLiana8886~ berkata...

tula..men mercun sampaikan nk tido ssh..huhu

✖sLp mE pLz™✖ berkata...

ok lg dr pesta buih huhu

BISKUTMARIE(",) berkata...

amy--> tau tak pe...
hahahaha..
kite dulu pun mcm tu gak...
hahaha...

BISKUTMARIE(",) berkata...

pesta buih..?
i like....
hahahaha...