Nama-nama pelik

Jauh gua berjalan, luas pemandangan gua lihat. Maksud gua macam-macam gua lihat sepanjang gua hidup, luar dalam gua nampak. Macam-macam jugak gua dengar sepanjang itu, bingit. Dalam banyak-banyak tempat gua pergi hanya 1 tempat yang banyak menyimpan kenangan, tempat gua menetap sekarang ni. Macam-macam gua dengar dan lihat di sini, lu orang pernah dengar nama orang yang pelik-pelik?


- Edong (pasal hidung)
- Kilang (pasal bapak dia bawak bas kilang)
- Gamat (pasal bapak die meniage gamat kat Msjd India)
- BGD (pasal no plat moto die BGD)
- Speaker (pasal hp N-Gage die dulu ade speaker besar kat belakang)
- Misai (pasal misai dia paling lebat)
- Apis Anjing (pasal cerite dia dengan anjing)
- Kontrek (pasal die ni bekas buruh binaan)
- Alip tempang (pasal pernah accident & patah kaki)
- Lomang (pasal die meniage lemang kat Bukit Dukung)



*nama pelik tapi orang tak pelik





2 ulasan:

kupu-kupu biasa berkata...

pernah.. biskut marie... sbb ape nama tu gua x pasti... hahahahaha..

Unknown berkata...

kupu²--> tu lain beb...
hahahaha