Musibah

Gua sekarang berstatus 'busy', bukan 'busy body'. Gua benar-benaran 'busy', bukan buat-buat 'busy'. Sila amek serius apa yang gua nak sampaikan, perhatian ye. Oleh kerana ke'busy'an gua ini, gua tidak dapat menumpukan perhatian yang penuh terhadap blog.

Ke'busy'an gua adalah kerana gua menggantikan dan menggambil alih tempat dan kerja yang di tinggalkan oleh rakan sekerja gua, beliau cuti kawen di tambah sekali dengan cuti raya haji. Hampir 2 minggu gua akan menumpukan pada kerja beliau dan di tambah dengan kerja gua sendiri.

Begitulah kesudahan apa yang nak gua sampaikan, titik.



*Terima kasih kerana setia bersama-sama biskutMARIE menjalani hidup berblogging, (",)

8 ulasan:

bidadarihijau berkata...

kadang2 bz pon ok gak.haha

Unknown berkata...

Bidadarihijau--> tp knape hujung2 tahun? Hahahaha....

Tanpa Nama berkata...

slmt berbusy!

Unknown berkata...

LelakiIni--> selamat...
hahaha

Unknown berkata...

sape yg kawen..??

eman zizan berkata...

troskan berblogging ye~~

Unknown berkata...

munie--> ayu..
die kawen time raye haji...

eman--> ya...
gua akan teroskan...
huahuahua...

Unknown berkata...

gile r..
ayu da nk kawen..
ahahaha.. :D
aku tringat time duk lam bilik kebal dulu 2..
ahahaha.. :D
maksiat maksiat.. :D