'Belalai Gajah' Comel

Gua tak tahu la lu orang ada ke tak gambar-gambar lucah 'time' korang kecik-kecik dulu, gua ada sekeping. Gua pun tak tau tahun bile, apa yang gua tau gua belum lagi di 'potongkan'. Malu gua bile mak gua tunjukkan gamba tu kan sedare mare gua, cet. Mau ade yang berimaginasi nanti, segan gua.

'Time' gamba tu di 'capture', kulit gua putih selain gebu dan comel 'opkos'. Gigi gua pun belum sopek lagi, masih tersusun rapi macam kanak-kanak dalam iklan Colgate. Leher gua plak ade tangkal elak kencing malam barangkali, gua pun tak pasti. Lu orang pun mesti ade tangkal mase kecik kan? Jangan nak 'kencing' gua la, hehehe.

Lu orang mesti tertunggu-tunggu gua 'upload' gamba tu kan, gua akan 'upload' gamba tu nanti tapi jangan harap. Gua taknak nanti lu orang tercengang depan 'pc' lu orang, mungkin juga lu orang boleh terkena sawan berbuih mulut plak. Jangan menharapkan dan memakse gua meng- 'upload' gamba tu ye.




*tibe-tibe gua rase malu (mcm haram ayat)


3 ulasan:

zue anak sudin berkata...

hahaha....of coz semua ada... tipu le takde. haha... (ape ke halnye la nak tangkap gamba kite bogel2 gitu. ishk3...)

kupu-kupu biasa berkata...

la... gua dah excited dh bukak entry lu ni kat opis... siap cover line takut ada pic2 sexy lu... xde rupanya.. cisss... hahaha... ga nak tgk gak belalai gajah yg lu kata comel tu... hahahaha... yucksss.. tetibe terbayang lu... pengsan... bukan setakat berbuih mulut tp siap ber-float.. hahahahaha

Unknown berkata...

zue--> tangkal tu sume ade kan..?
da pakai pun still kencing mlm gak...
hahaha...

kupu²--> sensor beb...
hahaha