Impian

Impian gua bukan lah menyertai roda impian, impian gua ada dalam perlbagai bentuk dan rupa. Gua pun macam lu orang gak, gaya ganas tapi dalam kehidupan memendamkan impian yang mungkin akan di capai ataupun tak. Cumanye impian lu orang dengan gua mungkin tak sama, dengan ini gua memperagakan impian gua.

1- Rumah: Ye, gua mengidamkan sebuah rumah yang gua beli sendiri. Tak kira la kecik atau besar, tinggi atau rendah.

2- Simpanan: Ye, gua mengidamkan untuk mempunyai simpanan wang/emas yang banyak. Simpanan ni tak termasuk perempuan simpan ye, tak baik.

3- Kereta: Ye, gua sudah mempunyai kereta. Gua akan jage Lucy gua baik2, ye Lucy tu kereta gua.

4- Keluarga: Ye, gua nak ada keluarga sendiri. Ade bini, anak, cucu.

5- Kerjaya: Ye, gua nak ada kerjaya yang boleh menanggung kelurga gua, bini gua, anak gua. Cucu gua biar bapak dorang tanggung. Alhamdulillah sekarang gua sudah berkerjaya, gua akan menjage reputasi gua.


Kalau lu orang takde impian maknenye lu orang belum ade hala tuju, walaupun gua macam ni gua telah merancang untuk mase depan gua. Berjaya atau tak terpulang pada diri sendiri dan kehendak ALLAH, pokoknye hala tuju yang lu mahukan.





3 ulasan:

~♥ iella ♥~ berkata...

ada impian cmtue...Harap impian tue jd kenyataan...

Kdng2 jelous bila tngk org ada apa yg kita tak da, tp kita tak tau apa yg diorang tak da tp kita ada..

http://fadthnwan.blogspot.com

BISKUTMARIE(",) berkata...

iella--> berusaha dan terus berusaha...

~♥ iella ♥~ berkata...

akan teruskan berusaha...