Kemalangan melibatkan treler (KATO)


Keadaan treler (KATO) terbalik setelah melanggar pembahagi jalan sehingga masuk ke laluan bertentangan, keadaan pemandu tidak di ketahui. Berapa kenderaan yang terlibat juga tidak di ketahui, dari pandangan dan andaian awal mendapati treler mengalami masalah tayar


Keadaan menjadi sesak kerana manusia-manusia yang sangat prihatin dengan mangsa sehingga sanggup memperlahankan kenderaan hanya untuk menonton, kesesakan di jangka melebihi 2 kilometer. Kejadian berlaku di saat waktu puncak, di jangka berlaku antara pukul 5:30 petang ke 5:45 petang.


**klik gamba + zoom untuk gambaran yang lebih jelas

6 ulasan:

kupu-kupu biasa berkata...

gila lu CNN... syabas.. hahahahaha

BISKUTMARIE(",) berkata...

kupu²--> nak jadi wartawan xdpt...
bt sndiri la, sukarela...
haha

Nur -al- Ain berkata...

jadi rakyat prihatin sgt pun ssh gk ek...huuuu

LaNa berkata...

No wonder aritu tgh drive balik tetibe jalan jem kat c2. X sempat usha lelame. Sempat tgk lori terbalik je coz org ramai wooo....

BISKUTMARIE(",) berkata...

nur al ain--> tau tak pe...
tapi kadang² tu nak tengok gak..
orang kate beragak-agak la...
kan...?
:D

BISKUTMARIE(",) berkata...

lana--> selamat nek moto je pg keje..
xde la tersangkut dlm jem..
dgr crite smp malam jalan still jem...
dasat....