Kehidupan gua di pejabat

Selain menggeliat, gua juge sering menguap tanpa menutup mulut. Lupa nak tutup bukan sengaje, kadang-kadang tu gua tutup gak mulut. Selain tu gua suke makan 'cekedis' kat 'desk' gua sambil pekena air sejuk dalam botol 100 Plus, kadang-kadang pekena air dalam cawan cap Darlie.

Rutin gua tiap-tiap pagi mesti nak kena bace surat kabo dulu, 'online' je sebab nak beli kena keluar modal, leceh. Kadang-kadang tu gua bilas dulu minda dan telinga gua dengan 'full set' lagu Maher Zain, cerah sikit mase depan. Kalau dengar lagu-lagu rock 'time' pepagi nampak sangat jahilnye nanti, jadi gua amek pendekatan yang lain.

Ade lagi bende lain yang gua buat kat opis, jarang nak jumpe la lelaki maskulin macam gua ni buat kat mane-mane. Gua bela pokok, name pokok memang gua tak tau. Jarang kan nak jumpe maskulin macam gua bela pokok? Lu orang beruntung sebab dapat tau antara maskulin yang bela pokok, hahaha.


Bekas dah tentu dari IKEA, gua beli khas ok. Ramai makcik-makcik opis ni yang cemburu, lantak pi la





Tiada ulasan: