Hati gua tiada disini

dah lama juga gua tak ber-holiday, kusut gak duk kolumpo ni- sini bising, sana sesak, situ kerja, sini habuk- 3 hari memang tak cukup nak menenangkan fikiran tapi ok la dari takde langsung- jadi untuk 3 hari 2 malam ni start malam ni gua takde kat kolumpo, gua nak pergi berholiday- gua nak minta tolong lu orang tolong tengok² kan blog gua, siapa yang kacau blog gua ni lu orang tolong rembat dorang tu ye- ni amanah ni, sesiapa yang dah baca entri ni dikira amanah ni jatuh kat lu orang- lagi 1 gua nak pesan, nak rindu kat gua boleh tapi jangan rindu dalam² sangat nanti jiwa lu orang juga yang parah-


notabtitikbertindih: gunung daik bercabang 3, pulau redang jauh ketengah......

7 ulasan:

suezensuzanna berkata...

cets!!!!!!!!!!!! g redang ke!!!!!!!!! argh!!!!!!!!!!!!!!!

BISKUTMARIE(",) berkata...

sue--> nape...?
da terase ni nyaman kat sane ni...
walaupun bas malam ni..
adusss...
heee....
:D

kupu-kupu biasa berkata...

selamat bervakasi... jgn lupa blikan gua subinier... gua x dpt jln kan amant lu sebab gua byk lagi tanaman x harvest kat farmville... hahaha

BISKUTMARIE(",) berkata...

kupu²--> takde alasan untuk memegang amanat yang diberikan...
sekali lu dah bace, amanat tu dikire on keatas diri lu..
huhuhuh...
:D

LaNa berkata...

incik biskut ni mmg ske jln2 kn?
Slamat cuti-cuti malaysia la ye..
kutip kulit siput byk2. pastu gantung kat leher taw. Muahaha=P

BISKUTMARIE(",) berkata...

lana--> bkn takat gantung kat leher je, kaki tangan sume gantung skali...
hehehehe....
:D

ElyaElmo berkata...

best kan jalan2 ..luas pemandangannn