18sx










permulaan yang baik di tahun baru, gua mengidamkan saat bersuka-ria sebegini setiap masa- gua akan ke utara pula lepas ni, tahun ni merupakan tahun melawat Malaysia bagi gua- duit habis bercuti gua takde hal, tak kawen pun tak kisah-
keceriaan ni semasa gua di Pulau Redang minggu lepas, hitam muka usah cerita- mak gua pun tengok gua 3-4 kali, antara cam dengan tak- nasib IC gua masih di dalam kedudukan yang baik, tu je penyelamat gua yang terakhir- mak gua percaye yang gua ni adalah anak kandung beliau, cuak gak gua-
gamba kat atas ni tuk tatapan je, jangan copy paste plak- tuhan marah kalau menipu, ingat tu!
notaselepasmenulis: mood gua tertinggal di pulau



10 ulasan:

~AmyLiana8886~ berkata...

wow bestnyer..sy org tganu xpernah sapa lg pulau redang..

kupu-kupu biasa berkata...

so pic 18sx lu bila nak kasi gua tgk?

gO mi NaM berkata...

bestnye dlm bercuti di pantai..tenang..

BISKUTMARIE(",) berkata...

amy liana--> sy da sampai sne 2 kali, syyookkkk ooo...
:D

BISKUTMARIE(",) berkata...

kupu²--> pergh....
lu mmg gelojoh, hahahah...
bile sampai seru nnt gua bagi lu gamba 18sx, hehehe..
:D

BISKUTMARIE(",) berkata...

go mi nam--> mmg tenang, tpi 3 hari 2 malam mmg tak puas...

suezensuzanna berkata...

taik lalat mu...sungguh mengusik kalbu..ahaks!...

ehh biskut marie...lu dtg wedding gua kan sabtu nih..kannnnn!

BISKUTMARIE(",) berkata...

sue--> uiks, mengusik kalbu erk...?
hahaha...

xtau pun pasal majlis kawen lu tu...
bile..?
kat mane...?
nampaknye gua telah disisihkan...

suezensuzanna berkata...

cis!....kan gua dh upload kad ari tuh..cis!...bak cni email lu!

BISKUTMARIE(",) berkata...

sue--> mne ade lu upload, lu kencing gua la...
chip_munks85@yahoo.com