Malu Rasanya

harinya bakal tiba, hati gua berdebar- malu juga rasanya tapi ini yang bakal berlaku- gua akan berpakaian lengkap berbaju Melayu putih berkilat beserta songket hitam, dipadankan pula dengan kasut kulit hitam berkilat dan bersongkok tinggi seperti YB- gua ingat peristiwa ini tidak akan berlaku, tapi gua akur juga akhirnya- tiada siapa yang dapat meneka perasaan gua hari ini sehingga tiba hari itu, seperti enjin moto bot 3000 kuasa kuda lajunya jantung ini berdegup- gua tak boleh lari dari peristiwa yang bakal berlaku itu nanti, semuanya telah siap- apa yang mampu hanya menghitung hari, membilang waktu-

gua bakal menjadi pengapit pengantin buat kali ke-4 sepanjang hidup gua di muka bumi ini, sungguh pun begitu perasaan malu tetap ada dalam diri gua- kenapa lu pilih gua bro? adusssss.. malu neh..... dammmnnn.....

8 ulasan:

kupu-kupu biasa berkata...

beb.. makcik gua kate maksimum org ble jadi pengapit 3 kali je beb.. lebih2 nanti jodoh lu liat... hahaha... betol ke x gua xtau ah... coz gua yg x pernah jadi pengapit ni pon x kawen2..

Tanpa Nama berkata...

ingatkan u yg nak kawen.
u bile lagi?

BISKUTMARIE(",) berkata...

kupu²- lu jgn ckp mcm tu, gua seram ni...
xkan gua nak membujang sampai mati kot...?
hahahaha...
:D

BISKUTMARIE(",) berkata...

Anonymous- kawen bila sampai masanya...
hahahaha....
target dlm 28 tahun...
:D

{lumut} berkata...

tertipuuuuuuuu..
hari ni ni blog ke3 yg aku tertipu wehhhh..

kamu bile lg?calon dah ade?hehe

BISKUTMARIE(",) berkata...

lumut- calon ramai...
tu yg sampai tak kawen² lagi tu...
hahaha...
:D

*tak berniat untuk menipu...
huhu...

~AmyLiana8886~ berkata...

hahahaha...nakal la biskut nie..ingatkan awak dah nk naik pelamin td..terkejut gak...tp tu la org kate jgn jadi pengapit nanti lamabt turn kite..hhuhu

BISKUTMARIE(",) berkata...

amy liana--> betul ke nnt turn kite lmbat...?
mintak² tak la..
hehehe..
:D