Gua dicabul

ape lu orang buat jika rambut yang lu belai dan jage selame ini telah disalah potong? lain yang di suruh lain yang jadi, hati panas tak tertahan- rase macam nak gunting je rambut mamat sepet yang potong rambut gua ni, biar gua kasi tobek tahap dah tak bole repair- ingat senang ke gua nak jage rambut ni, suke² lu je kasi gua punye rambut serupa itu badut- malu gua dengan rambut yang sekarang ni, da macam orang vietnam pun ade- sume orang dah bole nampak dengan jelas parut kesan tetakan atas kepale gua ni, comotnye gua rase- haih......



takpe, harini hari lu- esok luse jangan nak bermimpi gua akan lepas kan lu, hati tengah panas ni- nak² plak bila mak gua cakap rambut gua da macam anak jin, lagi gua panas-







notabersurat: rambut ibarat mahkota, jaga rambut anda dengan shampoo Keliar Men...

9 ulasan:

suezensuzanna berkata...

erk..studiov tuh aku:)

StudioV berkata...

hahahahahh!...hahahahhah!...gelak guling2....gelak lagi......gelakkkkkkkkkkkk...hahahahahhaha

BISKUTMARIE(",) berkata...

sue--> da tau da studioV tu sape...
siap explain tuh...
hahaha...
:D

kupu-kupu biasa berkata...

hahaha.. lu dah ternoda... xpe.. xpe... gua terima lu seadanya... hahahaha

sI tEDI berkata...

ha ha ha ha.. dah kurang suci ni!

ALYN_C3N1 berkata...

hahahahahahaha....dh kena potong..(^_^)

BISKUTMARIE(",) berkata...

kupu²--> lu kalu bab kena cabul mmg lu suke kan...?
hahaha...

BISKUTMARIE(",) berkata...

si tedi--> bole la kurang² erk..?
hahahaha...
suci lagi tau...
huhu...
:D

BISKUTMARIE(",) berkata...

alyn--> da la kena potong pastu salah potong plak tu...
da rupe budak sekolah rendah je...
adess....