Sakit Hatikah?

ikutkan hati mati, ikutkan rasa binasa- gua selalu teringatkan pepatah tu bila setiap kali gua nak tulis entri dan berkata-kata- takut ada pula yang tersinggung dengan gua, manusia mahukan yang sempurna dari orang lain sedangkan diri sendiri pun belum tentu sempurna- gua tak kisah, apa yang penting gua akan lebih menghormati orang sekarang ni- gua belajar semua tu-

mungkin entri gua kali ini akan membuatkan orang-orang diluar sane terasa hati, minta maaf gua ucapkan terlebih dulu- bukan niat gua nak menyakitkan hati sesiapa, sumpah- gua cuma nak khabarkan kepada semua, AC Milan bukanlah lawan MU- Rooney, lu memang superb bro- gua memang dah agak lu memang akan score semalam, walaupun gua tak tengok game pagi tu- untuk semua fans MU sama-sama kita buat ombak untuk Rooney, yuuuhhuuuuu-

setakat ni je entri gua kali ni, gua tak sakitkan hati sesiapa kan...?

5 ulasan:

~♥ iella ♥~ berkata...

ingtka marah kt sapa. suspen jer..

BISKUTMARIE(",) berkata...

iella--> hek..hek...
:D

lumut berkata...

hehe..gua tak sakit ati.,sbb x tgk bola.hee

BISKUTMARIE(",) berkata...

lumut--> haha...
xper nnt gua akan cube bt lu sakit hati...
hehehe..
:D

cahayachenta berkata...

psal bola rupanya.. no comment