Biskut dah besar

pastinya waktu itu akan tiba...
hati ini terasa debarnya...
meronta-ronta kegembiraan...
ingin dilajukan saat waktu berputar...
sudah lama diri ini menanti saat itu...
tiada halangan yang dapat menghalang diri ini...
tidur malam tidak lagi selena sebelumnya...
pastinya terbayang saat indah yang bakal menjelma...
pastinya indah disaat itu....

Redang Lagoon Resort, tunggu kehadiran gua- lu banyak membuatkan tido gua tak lena, hati gua da lame meronta-ronta- tak sabar dah rasenye ni, haih- kesabaran gua tercabar hebat.....

notalututkedada- kesabaran kunci kejayaan, ade gua kesah?

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

woo! syoknye redang bro. bile nak pegi? join blh?

BISKUTMARIE(",) berkata...

bole jer...
tpi tak bole sekatil dgn gua la...
hahaha...

kupu-kupu biasa berkata...

lu gi vacation bila?... lu mcm tau2 je gua pon nk gi vacation akhir bulan ni... hehehehe...

BISKUTMARIE(",) berkata...

kupu²--> awl bulan depan....
hati da meronta-ronta dah ni...
hee..
:D

LaNa berkata...

Beb, kesah plak aku.. Haha..=P

suezensuzanna berkata...

wahhh...mau ke redang??bgs bgs

BISKUTMARIE(",) berkata...

lana--> dah pandai menjawap skunk...
hmmmm...
:D

BISKUTMARIE(",) berkata...

sue--> ingt dah hilang da...
lame menyepi mane pegi...?