Aihhh.....

PENGUMUMAN!!

gua sibuk sikit minggu ni, banyak kerja yang gua kena siapkan sebelum berakhirnya minggu ni- boss gua pun da anta 1 emel kat semua staff, menyuruh gua-gua semua ni "extra work hard" minggu ni- ini bermakna segala entri gua tergendala, harap dimaafin nya-

tidak mengapa, minggu hadapan pasti ada entri-entri yang bakal mencengkam jiwa lu orang- gua pun dah sangap gila nak meng-update blog ni, takpe gua peram dulu niat tu sebab gua sikit kesibukan minggu ni- entri ni pun gua cube sedaya upaya menaip kurang dari 1 minit supaya tak ganggu fokus gua kat kerja² gua ni, ok sekian saja entri kali ni sebabnya da lebih 10 minit gua tulis entri ni-


12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sy pun sibuk giler minggu nie. xberapa sempat nk jenguk blog org..yg terpilih je jenguk..

Unknown berkata...

amy liana--> thanks sbb mnjadi kan blog biskut antare yg terpilih...
huhu....
:D

baby cipai dunk berkata...

huhu..sye pun bz gak smpai xsmpat nak on9..
sdih xdpt on9 kat umah..wawwawawwa...
ba sye tgu ur new post..
ur blog best 4 me...ahakzzz

Tanpa Nama berkata...

kalo x mencengkam.?
nk bg ape?

Unknown berkata...

cipai--> best erk..??
hehehe... (malu)
terharunye dengar...
thanks...
:D

Unknown berkata...

roxy--> kalu tak mencengkam, biskut akan bagi...
bagi yg mengancam....
hehehe...
:D

precious berkata...

10 minit eh! Ah, busy .. busy!!

Unknown berkata...

precious--> ya...
busy... busy...
hee...
:D

ariel shah berkata...

hype...
blog-walking..tetibe smpai kat cnie plak..nak rase cikit biskut marie bleh..huhu..
best gak ur blog..

bz ker biase r tue..kehidupan..

Unknown berkata...

shah--> thanks sbb singgah kat blog ni...
:D

tunoor73 berkata...

biasalah dikk...nama pun keje kan...mcm akak surirumah lagilah byk koje nyer...hehehe

Unknown berkata...

ape lagi kak...
cari la maid...
hehehe....