Orang Selangor

ok, orang Selangor cuti esok ye termasuk la gua- giler syok cuti sampai 3 hari, dipendekkan cerita, untuk orang Selangor dah takde hari jumaat ye- jumaat gua hanya akan muncul pada tahun hadapan tapi tak termasuk sembahyang jumaat la- gua semakin tak sabar nak ketemu teman baru gua, ketemu je nanti gua nak gomol die puas²- maklum la teman baru kan, selera tu len macam sket- cau.......


4 ulasan:

Mimie.Candy Cane berkata...

aih ..lame macam je gaya teman baru lu ni...jgn luper hapdet nanti yeeee..

~AmyLiana8886~ berkata...

kl ni bile la nk ada sultan..kena blik tganu la cmni...baru leh cuti sltan trg.xcuti pun sy xg keje gak arini..haha..

suezensuzanna berkata...

owhh...teman br?? siap nk gomol2...???isk isk..sudah2 lah tuh..:D>.hehe...kucing br ke?

ALYN_C3N1 berkata...

lamenye tuggu teman bru lu nie..huh!...