Kerja

kerja gua hari ni kat pejabat:-

-menguap
-menggeliat
-menyelak suratkabar online
-belek kalendar 2010
-tengok jam (tiap saat)
-ulang lagu Camelia nyanyian Irwansyah (masih lagi tak hafal²)

*oh, rupanya gua tengah kebosanan- orang ganu kol bosang, yes i'm bored! rase nak cabut bulu ketiak sehelai demi sehelai sampai berair bijik mata.

10 ulasan:

- rOxY - berkata...

mner gambar teman baru nih....

kupu-kupu biasa berkata...

gua suka aktiviti lu arini... sgt berprestij.. sejak dah tukar department ni gua x berkesempatan nak join aktiviti lu yg ni... hehehe..

BISKUTMARIE(",) berkata...

roxy--> teman baru ni len mcm sket la..
bile msg kate nanti la, tunggu la...
tak berkesempatan nak bergambar dgn teman baru..
tunggu nye, sy try pujuk die..
:D

BISKUTMARIE(",) berkata...

kupu² biasa--> masuk harini dah 3 hari gua beraktiviti mcm ni..
aduss...

~AmyLiana8886~ berkata...

ait ada gok ayat org ganu ek..bagus2..hehe..kerja sy tiap2 hari facebook n blog je..hahaha..

ada keje tp mogok xbuat..haha

mohd.zulkifli berkata...

ekau kojo apo neh jang
ngula x sude

RARA berkata...

besnya keja melepak cani.

ada keja kosong tak? hehe!

BISKUTMARIE(",) berkata...

amy liyana--> wah la best....
hehehe...
:D

BISKUTMARIE(",) berkata...

zulkifli--> hahaha...
mane ade ngulo...
mengulat jer...
:D

BISKUTMARIE(",) berkata...

rara--> keje kosong bt mase ni xder lagi...
kalu ade nnt akan diwawarkan dlm buletin utama...
hehehehe...
:D