Teman Baru?

gua da bertemu dengan teman baru gua, akhirnya- sekian lama gua menanti teman baru, meleleh jugak air liur ni kadang²- dari atas sampai bawah memang mengiurkan, terbeliak mata gua bile mula² jumpa- mantap, memang ciri² yang gua cari selame ni- habis 1 malaya gua bawak die jalan², naik haus tapak kasut- tumit kaki pun da terasa macam nak hancur, berjalan sakan gua dengan die- nama die Lucy, gua suka nama die- gua nak cerita lebih² pun tak best sebab gua takde die punye gamba, dipendekkan cerita hp cap Sony gua rosak- macha kedai hp ckp "Rabu u kasi mari amek hp"- so hari rabu ni gua snap gamba die banyak², gua kasi lu orang tonton puas²- oh Lucy, aku rindu ko.....................

12 ulasan:

mEiZ SHA berkata...

heheheh
x sabar nak tgk teman baru kamu..;D

BISKUTMARIE(",) berkata...

meiz sha--> sabar la erk...?
hehehe...
:D

ALYN_C3N1 berkata...

okay2...alyn tggu nie...;)

BISKUTMARIE(",) berkata...

alyn--> tunggu jgn tak tunggu...
hehehe...
:D

~AmyLiana8886~ berkata...

lama nyer kena tunggu..huhu

BISKUTMARIE(",) berkata...

amy liyana--> sabar ye...
rileks...
hehehe...
:D

sI tEDI berkata...

ye lah!!
x sabau nI!
cepat sket update!

kupu-kupu biasa berkata...

lu cite pasal motor baru lu ke ape ni?.. gua yakin lucy bukan org..

BISKUTMARIE(",) berkata...

si tedi--> bawak bersabau...
huahuahu..
:D

BISKUTMARIE(",) berkata...

kupu-kupu biasa--> confident je lu ni....
:D

suezensuzanna berkata...

tunggu tman baru gak nih!

BISKUTMARIE(",) berkata...

sue--> menunggu jugak..?
wah..