Woiiii (Part II)

motif utama gua tukar header adalah bagi mengantikan header yg lame, gua rase dah nak setahun gua pakai header lame tu- lagipun header lame tu xder maksud pape pun, jadi gua fikir tuk bt 1 header yg ade maksud- jadi apakah makne header gua tu?

-tulisan biskut marie tu adalah nick gua dlm blog ni, gua nak lu orang kenal gua sebagai biskut marie.
-gua menggunakan warna hitam merah tuk menampakan sedikit kegarangan, horor, rock. element² mcm tu la lebih kurang tp bkn menunjukkan perangai gua!
-yang bulatan besar di balik perkatan biskut marie tu bkn la seperti yg lu orang jangkakan, bukan biskut atau naga tengah makan biskut, kucing or wateva. bulatan tu adalah bumi, dunia, tuk menunjukkan impian gua. impian gua nak orang serata dunia kenal gua dgn biskut marie, gua nak orang serata dunia kenal blog gua, konon² la. (mungkin pelajar² Malaysia yg berade kat luar negara)
-OKU tu pulak menunjukkan betape rendah dirinya gua, walau sehebat mane pun kejayaan gua, walau sehebat mane pun cerita blog gua, gua ttap ibaratkan diri gua ni seorang manusia yang tak sempurna. jadi gua letak 1 simbol tuk gua sendiri tidak lupe diri, hasilnya simbol OKU (bukan penyindiran tuk kaum OKU)
-tentang warna agak suram tu bkn masalah warna header gua tapi tu kerana template blog gua, die mcm blur² sket. gua ingat nnt gua nak tukar template



*harap-harap terjawap la sudah persoalan yg bermain di sendi fikiran lu orang



4 ulasan:

suezen berkata...

owh...noted!

Unknown berkata...

huh biskut marie, byk yg kau fikir sebelum kuar ngan header baru. bgs2.

Tanpa Nama berkata...

bosan ah!

Unknown berkata...

bosan?
so....
yg lu singgah kat sini nape..??
pi la men jauh²....
aduss xkan tu pun nak kena ajar kot?!
kesian kat lu...