Tepuk Tangan

dari semalam sampai sekarang gua asyik tepuk tangan je, ni gara-gara bole sepak Malaysia pegi final sukan SEA- mau tak tepuk tangan, jarang sangat Malaysia nak pegi final- bila dapat peluang macam ni gua pun mengambil kesempatan ni menepuk tangan selama 3 hari 3 malam tanda gua berbangga dengan kejayaan Malaysia-

walaupun corak permainan Malaysia pada akhir-akhir perlawanan agak kelam kabut seperti pemain bola sepak bawah 12 sekolah tamil tapi apa yang penting gol kemenangan dan semangat melawan dihadapan 20 000 penonton Laos- misi terakhir mengalahkan Vietnam di final, gua mimpi semalam Malaysia menang lawan Vietnam 2-0- kompom emas untuk Malaysia





8 ulasan:

jane berkata...

muahahahahhahha
gaya sekolah tamil???

huakkaakka...

pepun...aku pun trkejut malaysia leh gi final....

mcm magik jer..
susah nk prcaya tp Mlaysia kan boleh??
haha

BISKUTMARIE(",) berkata...

jane--> kompom Malaysia boleh!
huhu...
:D

- rOxY - berkata...

selalunye.. ape yg dimimpi tuh akn jadi disebaliknyer..
hahahhaha
xpe2..
tgk la final nnati..
malaysia menang ke tidak.
ape2 pown MALAYSIA BOLEH!

BISKUTMARIE(",) berkata...

roxy--> hahaha...
ye, ape² pun Malaysia boleh...
huhu...
:D

ALYN_C3N1 berkata...

wah...smpai lu mimpi2 ye...hehe...btw...tahniah for team bola sepak malaysia...cayuk2!!!...

zue anak sudin berkata...

fuh! siap mimpi macam tu lg!

mintak2 la. amiin~ =p

BISKUTMARIE(",) berkata...

alyn--> ya...
tahniah, tahniah...
heee...
:D

BISKUTMARIE(",) berkata...

zue--> amin...
mintak² menang ye...
hee...
:D