Tapi Tak

gua ingat gua kuat, tapi tak
gua ingat gua gagah, tapi tak
gua ingat gua macho, tapi tak
gua ingat gua fit, tapi tak
gua ingat gua kental, tapi tak


gua demam juga akhirnya, semalam gua MC- doktor ckp gua kena jangkitan virus, sah² kaum gua gak yg bawak virus ni- hilang macho gua semalam, asik bersin je- hingus usah crite la, tak boleh nak cover langsung- setakat batuk tu gua boleh cover lagi, "eheemmm" halus je gua batuk- nurse suh gua abes kan semua ubat² tu, ape die ingat gua ni mak nyah ke- tak macho la kalu makan ubat, tak respect orng langsung la nurse tu- memang bajet taknak makan ubat, tapi makin lama makin badan gua terase macam kena cucuk dengan jarum peniti- gua akur, gua kunyah ubat selsema, hirup ubat batuk, telan ubat demam- tiba² gua rase lutut gua mule gigil, mate gua berat, tak bole kawal, gua hanyut dibuai khayalan ubat² td, gua tertido- tak macho langsung



8 ulasan:

kupu-kupu biasa berkata...

batuk2 manja ah konon tu?.. hahahaha..

ni dah gagah bekerja ke blom ni?

suezen berkata...

owh.....budget macho arr x makan ubat.. sungguh tak.....hehe

D' Perfume berkata...

agak tak macho lah !!

haha :D

Unknown berkata...

kupu-kupu biasa--> batuk macho la..
hahaha...

Unknown berkata...

sue--> bajet mmg nak ala macho tapi tak bole gak...
hehee...

Unknown berkata...

ekino--> agak la, tapi sikit macho tu ade la..
huhu....

AJ berkata...

makan ubat utk sihat
jgn terlebih makan buruk padahnya

Great Teacher Onizuka

Getrampage Friends berkata...

Salam singgah2...Jom Join Getrampage community...Dapatkan Badge untuk diletakkan d blogspot anda supaya dapat kenalan baru dan juga menambah pelawat d blogger anda...