Tunjuk buah dada tanda protes

Macam-macam cara tanda protes, di Ukrine 4 aktivis pertubuhan wanita FEMEN kena tangkap kerana tunjuk BUAH DADA tanda protes terhadap lawatan Presiden Persatuan Bola Sepak Eropah Michel Platini ke sana.


Gambar dari Kosmo Online

FEMEN sebenarnya menuntut UEFA supaya mengambil inisiatif untuk melaksanakan program mendidik peminat bola sepak yang ke Ukraine tentang kesan buruk perlancongan seks dan keburukannya. FEMEN juga mendakwa Presiden Ukraine tidak membuat apa-apa tentang program yang dijalankan. Michel Paltini ke Ukraine untuk membuat pemeriksaan tentang persediaan Ukraine sebagai tuan rumah bersama Poland untuk kejohanan Euro 2012.

Kalau kat Malaysia jadi macam ni tak tahu la ape jadi, dasyat gila perempuan ni. Pesanan gua, kalau ya pun nak protes gunakan lah cara yang betul. Tak perlu buat kecoh tak tentu pasal, contoh macam perhimpunan BERSIH 2.0 dulu. Niat kita betul tapi cara kita salah, fikir-fikir la ya.


4 ulasan:

~AmyLiana86~ berkata...

mat salleh mmg mcm tu..xmalu kalau buat pape..huhu

kupu-kupu biasa berkata...

gua click entry ni sbb ada pin perempuan bogel... hahaha... damnnnn lesbian kah gua?.. hahaha

BISKUTMARIE(",) berkata...

amyliana--> haha, tau xper...

BISKUTMARIE(",) berkata...

kupu2biase--> sesat jauh dah lu ni...hahaha