Happy Birthday Mummy - 23 September

Sudah 53 tahun, tak berapa lama lagi nak pencen. Umur dah meningkat tapi mak gua masih lagi cun, gagah dan slim. Selamat Hari Lahir gua ucapkan walaupun hari tu dah ucapkan tapi gua nak ucap lagi bagi lu orang semua nampak kasih sayang gua terhadap mak gua. Bole? 


Kek takda, ganti dengan makan malam. Gua, lolipop (gua punya), Uda (adik gua), Puteh (adik gua), Iwan (sepupu), Ali Anui (bapak gua), Atok dan Salmah (mak gua) makan malam di Village View, Bangi. Makanan kurang memuaskan, potong mood betul. Semua berjalan dengan lancar, Atok gua paling gembira sebab hajat dia nak pakai baju raya dan bergambar tercapai, untuk pengetahuaan atok yang gua maksdukan ni adalah perempuan bukan lelaki.


1 meja panjang

Mak & Bapak gua

Atok gua


Comel tak Atok gua? Umur dia da 90++, alhamdulillah sihat lagi. 



2 ulasan:

~AmyLiana86~ berkata...

wah sedondong mak n bapak lu..hehe..happy besday jugak..besday mak amy 25 september..dekat2 kan..hehe

BISKUTMARIE(",) berkata...

amyliana--> kebetulan pulak... happy birthday to ur mother..