Topi keledar baru

Sejak gua bermotor dah banyak kali topi keledar gua hilang, baru-baru ni hilang lagi. Redha je walaupun sakit hati bila kenang, sikit-sikit tu rasa mencarut gak tapi nak buat macam mana. Hilang pula kat rumah, heran gua. 



Modal RM38 dapat topi keledar baru, berat je nak beli. Harga setelah dirunding dapatlah RM36, 2 ringgit duit raya katanya. 2 hari dah gua bertopi baru ke tempat kerja, nampak macam kacak. 



4 ulasan:

iMBobo berkata...

kalau helmet aku kena cilok, angin satu badan gak!

ROXY berkata...

pasnie kene letak helmet kt dalam peti besi la jawabnye. huuuuu

BISKUTMARIE(",) berkata...

iMbobo--> mau xhangin bro... saat genting tu..

BISKUTMARIE(",) berkata...

roxy--> hahaha... nnt peti besi lak hilang...