Village View, Bangi






Siakap 3 rasa

Sotong Goreng Tepung

Tomyam Seafood

Telur Dadar

Udang Goreng Tepung

Kailan Goreng

Kangkung Goreng

Mungkin ramai yang dah tahu pasal restoran ni, bagi gua restoran ni biasa sahaja. Makanan memang tak capai piawaian gua, semua makanan yang gua order ada yang tak lengkap. Contoh macam telur dadar, garam tak hancur lepas tu hangit (lihat gambar). Masin semasin masinnya, sayur pula gua minta pedas tapi tak pedas langsung. Rasa pun biasa-biasa je, macam ada yang kurang. Tomyam nampak menarik tetapi rasa kurang, pedasnya tiada. Harap masam dan manis, memang lari dari rasa tomyam sebenar. Ikan siakap kalau tengok memang macam syurga, kalau perasan sirip tepi ikan dan bawah ikan tidak dibuang dengan betul (lihat gambar). 

Sebenarnya, dari apa yang gua dengar dari orang ramai, restoran ini menyediakan makanan yang sedap tapi itu mungkin dulu atau mungkin juga tukang masak yang lama dah berhenti kerja. Jadi kepada pemilik restoran sila la pantau kalau nak menjaga pelanggan, servis lambat takpe janji makanan puas hati. Bagi gua, pemandangan memang menarik, parking pun banyak. Memang dah stail da, cuma makanan tu kena pantau. Harap-harap pelanggan lain tak kena macam gua. Apa-apa pun restoran yang masih terbaik dalam hati gua masih lagi ARENA SEAFOOD HULU LANGAT




2 ulasan:

~AmyLiana86~ berkata...

wah bestnyer makanan..tempat pun lawa..paling suka udang goreng tepung..mesti best tu...

BISKUTMARIE(",) berkata...

amyliana--> tempat je lawa, aritu mkn tak sedap..xtau la kenape...