Barang baik

Barang baik, baru je dapat. Barang panas lagi, kat mana-mana pun tak jual. Cari la kat mana-mana pun pasti tak jumpa, percaya lah. Kalau ada yang nak beli pun gua taknak jual, nilainya bukan dengan wang ringgit. Lebih kurang macam maruah diri, sama dengan la. 



Pas kerja gua yang terbaru, hebat bukan? Kacak bukan? Gua akan menjaga pas kerja ni macam gua jaga maruah diri gua, ya. Kena denda kalau rosak atau hilang, kos kerugian macam tu. Gua akan pastikan pas ni dalam keadaan baik sepanjang masa, lebih-lebih lagi bahagian muka gua tu.



2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

waaa.. ade kad baru..
best nye..
jeles.. :p

BISKUTMARIE(",) berkata...

ko jeles sbb aku makin kacak kan...?
hahahahah