Pening Tak??

warne ape gua nak beli erk...??
nak bunge² ke, jalur² ke erk..??
nak beli kat mane erk yg murah..??
nak beli jenis yg maner erk..??











gua penin la memikirkan bende ni...
asal raye je, gua penin...
asal penin je, gua raye...
heran gua..













lu orang bole tolong gua tak...??
lu orng agak mne yg sesuai...??
warne ape yg kene dgn gua...??
pattern mcm mne yg padan dgn gua...??
menegak ke melintang...??












hah!!
lu orang tak tau...??
lu orang tak tau ke atau tak mau tolong gua...??
bla la...
mintak tolong sikit pun tak bole....
takpe la...
bia gua je cari sendiri je la...
harap kan pagar pagar tak bole diharap...
mcm ni la kawan....
sedey la gua mcm ni...
mintak tolong sikit pun x bole tolong....















hah??
ape??
lu orang tak tau ape yg gua nak cari...??
ooooo...
sebenarnye gua nak beli 1 pasang baju melayu tuk raye tahun ni...
tpi gua tak tau nak beli warne ape...
gua tak tau nak pilih yg ade jalur² ke tak...
kalu ade jalur plak, gua tak tau nak pilih jalur yg menegak ke melintang....
gua tak tau pattern yg mane kene dgn gua...
aihhh...
tolong la gua erk...

- hijau, kuning, biru, PINK, purple, hitam...??



8 ulasan:

~amy liana8886~ berkata...

better beli yg jalur menegak..lg comel..warna purple..ok x..hhihi..

- rOxY - berkata...

amik caLer ijau...

BISKUTMARIE(",) berkata...

amy liana--> nnt pegi raye umah amy sy pakai baju kaler purple dgn jalur menegak...
;D

roxy--> raye umha roxy lak akn pkai baju melayu kaler ijau...
emmm...
;D

kupu-kupu biasa berkata...

mengikut perkiraan aku.. ko pakai jer kaler merah... pastu ko pakai lampu liplap bentuk hati kat dada... haaa... baru ramlah ram beb.. hehehe..

BISKUTMARIE(",) berkata...

kupu²--> bole ke beraye mcm tu beb....?
bkn konsert je ke bole berpakaian mcm tu....?

{lumut} berkata...

thanx utk kad raye itu..=)

jai@jezz berkata...

kau beli purple la.. sama cam aku.. sedondon gitu.. aiceh.. =P

BISKUTMARIE(",) berkata...

lumut--> thank, thanks jugak...
kene tempekkan kad tu kat blog tau...
huhu...
;D

jezz--> purple...?? ok, tuk beraye umah jezz akan dipakai kaler purple...
huhu...
;D