Kad Raya Ke?

kad raya pertame gua dapat tahun ni, da la bagi gua kad raya pastu pakse gua tempek kat blog- ade ke patut? tak baik la lu kupu-kupu pakse² gua mcm ni, tpi hati gua ikhlas nak tempekkan kad raye dari lu kat sini- jgn marah ha, gua bergurau je-


ok sume, ni lah kad raya pertame gua- kepade sesape yg nak gua tempekkan kad raye kat sini, rajin² la bagi kat gua kad raya- gua promot blog lu orang baik punye!! untuk kupu-kupu gua ade 1 soklan tuk lu, bape hari lu siapkan kad ni??



kupu-kupu biasa

3 ulasan:

jai@jezz berkata...

ishk... tetiba aku rasa jelez lak.. =P

BISKUTMARIE(",) berkata...

jezz--> hehehe....
jezz bile nak bg biskut kad plak...??
;D

kupu-kupu biasa berkata...

hahahaha... aku buat dalam sejam tu wei... aku bangga gak ah dgn diri sendiri... hahaha..

aku x pakse lah... tu permintaan cara ganas jer... =P