Bazar Ramadhan 2011: Jalan Jujur 1 Bandar Tun Razak, Kuala Lumpur

Di hari kedua puasa semalam gua ke Bazar Ramadhan Jalan Jujur 1 Bandar Tun Razak, majoriti peniaga adalah penduduk tetap di situ. Walaupun peniaga tidak seramai di Bazar Ramadhan Tasik Permaisuri, pengunjung tetap ramai membeli juadah untuk berbuka. Antara gerai yang mencuri tumpuan adalah Din Roti John, pengunjung perlu beratur panjang untuk mendapatkanya. Antara menu menarik yang lain:-

Taufu-fa & Air Soya - Panas, sejuk ↑

Karipap Ayam ↑

Apam Balik ↑

Roti John - Din Roti John ↑

Aneka Minuman ↑

Burung Puyuh Goreng ↑

Nasi Goreng, Bihun Goreng, Mee Goreng ↑

Ayam Percik ↑

Kuih Tepung Pelita/ Kuih Sampan ↑

Singa Popeye ↑

Juadah yang sempat gua sambar semalam adalah Pau Kacang RM1, Roti John RM4, Kuih Tepung Pelita RM2 dan Singa Popeye RM2. Gua tengah memikirkan dimana bazar gua nak terjah hari ni? Gua juga masih mencari menu-menu menarik dan pelik, haih...

Tiada ulasan: