AG HotFM adalah warganegara Malaysia

Benda dah berlalu, orang cakap benda yang lepas jangan dikenang. Anggap je takde rezeki, mungkin lain tahun kita punya. Patut entri ni lama da gua post, ntah apa sebab ntah gua tak post. Oo gua tak nak sedihkan lagi keadaan sebab masa tu kita baru sangat untuk menerima kekalahan dengan Singapore, tu pasal gua tak buat entri pasal ni.

Gua tak nak ulas pun apa sebab kita kalah dengan Singapore, semua orang dah pun ulas. Gua pun tak nak kritik, semua orang dah pun kritik. Kita buat baru, semangat baru, cara baru & mungkin orang baru. Maksud gua pemain-pemain baru, yang lebih tenang dalam padang. Kata Harimau....

Perkara paling penting sekali yang gua nak lu orang semua tahu adalah, gua dan AG HotFM adalah penyokong NO 1 Harimau Malaya. Ngaum....



Tiada ulasan: