Pabila larut siang

Hari ini gua sampai lambat 7 minit ke pejabat, adakah perlu gua perlu balik lambat 7 minit? Mengikut kira-kira memang wajar la kan tapi tengok la keadaan dulu, kerja pun bukan ada. Asal gua rajin je kerja takde, tu yang gua malas tu tapi mak gua pesan jangan malas-malas nanti jadi kawan syaitan. Gua taknak kawan dengan syaitan, sebab ustaz cakap syaitan buruk, tak hensem.

Jadi hari ini gua merajinkan diri mengemaskini blog gua, takde cerita saintifik pun, pakai redah je ni. Macam-macam gua fikir hari ni, nak naikkan badan, nak beli rumah, nak beli superbike, nak pakai kereta BMW. Dahsyat angan-angan gua ni, berat rasanya. Orang cakap angan-angan biar gempak baru ada semangat sikit nak terus maju, kan?

Cerita, cerita gak kalau takde usaha tak kemana pun, kan? Gua nak sambung berangan dalam toilet jap, nanti gua dapat ilham baru gua kemaskini lagi ye. Harap-harap toilet tak full house, ok dah tak tahan da ni.

Tiada ulasan: