Kaki kamera

Bukan kaki ratod tapi tripod ↑


DSLR gua bernama Canon 1000D akhirnya mempunyai kakinya sendiri, tripod ini dibeli di Canon KLCC. Kebetulan sebenarnya, gua anta kamera gua kat situ sebab dia ada masalah Auto Focus (AF). Hampir seminggu menunggu kamera gua siap dibaiki, masa amek kamera terpandang tripod untuk kamera. Berkenan dan terus beli, bukan gua yang beli tapi ehem ehem gua yang belikan untuk gua. Untung bukan? Ya gua memang untung, bukan tu je siap remote untuk kamera lagi. Lepas ni senang sikit kerja gua kalau nak amek gamba, kalau ada sesiapa nak photographer boleh hallo gua. Gua beginner je, masih lagi dalam proses pembelajaran.

2 ulasan:

[sutera kasih] berkata...

kamera digital kite pun ada kaki tp kecik comel hihih

Unknown berkata...

sutera kasih--> kaki kamera kite mule2 kecik tpi boleh jd pjng..
hahahaha..
:D