Macam......(tut)

Gua diduga hebat bulan ni, gaji gua tak masuk lagi, kontrak gua di syarikat sekarang ni pun belum pasti lagi statusnya. Memang mencarut keadaan sekarang ni, gua baru lepas mencarut. Setelah beberapa panggilan gua buat, ada sinar harapan kelihatan, buat gua lebih bersemangat untuk bangun pagi gosok gigi. Tunggu jelah hujung bulan ni, oh, beberapa hari saja lagi. Menderita dah gua rasa ni, duit hutang Lucy pun gua tak bayar lagi, dompet gua dah lama tak makan nota duit 50, gua pun dah lama tak makan makanan barat yang tak masak. Gua menggigil kekeringan sekarang ni, takde duit pun menggigil tau. Duit...duit...duit....

2 ulasan:

~AmyLiana8886~ berkata...

duit duit dimana kau duit..huhu..
sy ni tanam anggur dh kat 3 bulan apa cer..susahnye nak cari keje skrg nie..huhu

Tanpa Nama berkata...

sian nye tikus kering ni....hahahaha