Patah dan soalan

perkara² yang tak diduga dan tak di ingini pasti akan terjadi dan berlaku dalam kehidupan kita, tak hari ni mungkin esok atau lusa- kite cube mengelak tapi ia terjadi gak, ape boleh buat hanya berserah dan terserah- mengeluh dah menyesali je yang mampu dilahirkan, nak patah balik memang tak dapat dah la...

contoh macam semalam, sedang gua men futsal- sedang bola berade posisi yang tepat dan koordinat gua yang cukup strategik untuk membuat rembatan padu maut, hayunan kaki kanan gua menerjah bola futsal dihalang oleh 1 tapak kaki permain lawan- pertembungan kaki kami menghasilkan 1 bunyi yang agak kuat dan otak gua menghantar isyarat sakit- sudah pasti kaki gua mengalami kecederaan, walaupun tak nampak tapi gua dapat rasekannye- sesudah kasut dibuka, stoking gua meninggalkan kesan tompokan darah- ia mengalir dari ibu jari kaki, nyut-nyut rasenye tapi gua gagahkan jua- kuku kaki gua patah, itu kecederaan yang gua alami- damn................


Soalan:
1- Apakah kecederaan yang gua alami dan kaki mane?

7 ulasan:

suezen berkata...

geli siot

mira ellyna berkata...

kecederaan- kuku kaki lu patah..
kaki kanan. hehehehe


sbr yee.. boh ubat tau..
sakit oooo

~AmyLiana8886~ berkata...

kuku kaki patah..

kaki kanan..

nk hadiah..hihi

BISKUTMARIE(",) berkata...

sue--> geli...?
aku lagi geli...
hahahah....

BISKUTMARIE(",) berkata...

mira ellyna & amy--> 2-2 jawapan betul...
hadiah...?
mmmm, fikir dlu...
hehehehe....
thanks sbb support biskutMARIE...
;D

Tanpa Nama berkata...

padan muke ko..

:p~~

BISKUTMARIE(",) berkata...

ko mmg dengki kan dgn aku...
:p