Jutaan bukan Jutawan

gua sebenarnye tak sanggup nak taip entri ni, bukan sebab gua ego ataupun cube meninggi diri- walaupun secare kasarnye lu orang melihat gua sebegitu tapi secare jujurnya gua seorang yang berhati lembut bukan berhati merah jambu! ntah la, gua tak tau macam mane nak mulekan- gua cube menahan tapi lagi panjang entri gua ni lagi gua tak tertahan, sukar tuk gua menahannya-

macam ni lah, gua sebenarnye ingin mengucapkan jutaan terima kasih peluk cium kepade semua yang telah menjadi follower gua- tidak kira yang terpakse atau yang sukerela dan sesungguhnye gua tidak memakse- tak lupe jugak yang setia menjadi silent reader gua, mungkin lu orang malu dengan gua tapi takpe gua ok je- orang yang setia meniggalkan komen setiap entri gua jugak gua tak lupekan, sentiase la meninggalkan komen ye-

gua dah cakap da, gua taknak taip entri ni- gua terharu ni beb, nangis gua dibuatnye- gua dah tak tahan ni, ok la- terima kasih kat lu orang sume, teruskan bersame gua-
waaaaaaaa~~~~~~~~~~



*lu orang memang best

4 ulasan:

cik GULA-gULA berkata...

ye,,,
gua da follo lu dari awal dulu...

selamat terharu!

BISKUTMARIE(",) berkata...

cik gula²--> thanks a lot...
terharu mmg terharu..
huhuhu...

Tanpa Nama berkata...

aku..??

BISKUTMARIE(",) berkata...

nape ko...?
:D