21cm?


panjang tak panjang, pendek tak pendek- ukur tetap ukur, kalau itu dah memang kerjanya- ape motif pun gua tak tau tapi dorang pasti ade sebab yang kukuh melakukannya- malu memang malu tapi nak buat macam mane, terpakse berserah dan menyerah- siasatan tetap siasatan, memang tak bole nak lari-


ape yang gua merepek kat atas ni pasal 1 artikel yang gua bace dalam Kosmo hari ni (8/7/2010), mengenai status siasatan kes Ariel dengan isu klip video seksnye- setiap inci badan Ariel diukur luar dan dalam, dari yang sulit hingga la yang tersorok dari mate kasar- 21 cm yang gua maksudkan ade lah panjang kemaluannye, memang malu- mcm mane lah perkare macam ni bole terlepas keluar-


tak yah la lu orang nak amek pembaris nak ukur brape panjang, kang ade plak yang tak percaye- dah² pergi sambung buat kerje- ish, ish, ish..............

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bkn maen pak nam lg ko..
haha..!
:D

Queen berkata...

secara tak sengaja aku terambik pembaris dan tgk 21cm..ahahahhaahahhaaaahahahhaha..malu ah.....

BISKUTMARIE(",) berkata...

Tanpa nama--> bukan nak jadi pak nam tapi aku terbace dowh...

BISKUTMARIE(",) berkata...

queen--> ish, ish ish...
hahahahahaha...

roxy berkata...

serious?? haih. da tade story laen la tu nk buat. hahhahahaha

BISKUTMARIE(",) berkata...

roxy--> ini bukan cobaan, ini seriusss...
hahahaha...