Kekosongan Syaitan!

lebih kurang lagi 3 minggu lagi kan? sekejap je mase berlalu, sebenarnye tak banyak yang berubah dalam diri tapi mase terus pergi, dan pergi- bersedia atau tak, gembire atau tak, ceria atau tak, mase tetap tinggalkan kite- dunia, umur, waktu, semuanye semakin tua tapi hati kite, perasaan kite, hidup kite, amalam kite, masih ditakut lame- tak berubah pun, semakin hari semakin kite lupe- esok, esok dan esok alasan kite, sehingga hari bertukar hari, tahun bertukar tahun- bile sekian lame, penyesalan mule terbit dalam diri- mase tu, kite dah terlambat- sesal dan terus menyesal, manusia tidak dapat lari dari itu- tunggu waktu itu tiba...


p/s- moga gua diberikan tahap kesabaran yang tinggi, amin......

12 ulasan:

miEz haNeM berkata...

aku suke en3 ko ni!
kata dari hati

sI tEDI berkata...

Ramdhan mahu datang!

BISKUTMARIE(",) berkata...

hanem--> untuk diri sendiri...
:D

BISKUTMARIE(",) berkata...

si Tedi--> yup, semakin hampir

roxy berkata...

:)

peaNut berkata...

bagus tau kalau sentiasa buat peringatan utk diri sendiri cmni selalu..huhu..sambil2 tu leh gak buat peringatan utk kami yg membaca ni..huhu


pagar dah roboh laaaa..hihihi

BISKUTMARIE(",) berkata...

roxy--> :D

BISKUTMARIE(",) berkata...

peanut--> yup....
refresh diri sendri..
heeee...

kupu-kupu biasa berkata...

lu dah habis ganti puasa blom?.. hehe

suezen berkata...

pose...jgn ponteng2

BISKUTMARIE(",) berkata...

kupu--> xmen r ganti² ni...
pose full bai...
:D

BISKUTMARIE(",) berkata...

sue--> pose tak bole ponteng tapi kalu MC bole kot...?
hahaha...
lame mnyepi...?
pe citer..?