Tragedi Jumaat

ape jenis manusia pun gua tak tau la, agak² la nak buat keje bodoh pun- kenape kat masjid dan kenape selipar gua lu rembat- lu tau tak jalan tar tu panas, nasib baik gua nek moto- kalu tak mau melecur kaki gua nak menyampaikan ke rumah- kenape selipar buruk gua yang lu rembat, banyak lagi selipar yang cantik² kat depan tu- lu betul xder hati perut la, nasib hati gua kental tadi- kalu tau mau meleleh jugak air mata ni- ni pun gua da rase sebak dah ni-

gua ingat lepas ni nak umpan si penyangak selipar tu- gua akan masukkan selipar yg paling mahal dalam sangkar tikus, pasti mengena punye-

9 ulasan:

suezensuzanna berkata...

uiks....jalan tar??bukan keje kat area sapura ke??

sbr...dugaan sume tuh

Queen berkata...

jalan jalan Tengku Abd Rahman la Suezen.... Tapi jalan bertar...


tu namanya dugaan. ko bersabar jerla

BISKUTMARIE(",) berkata...

sue--> mmg la keja kat sapura, jalan tar yg dimaksudkan bkn jalan Tunku Abdul Rahman...
tpi jalan tar, yg hitam tu..
:D

BISKUTMARIE(",) berkata...

queen--> ye ye..
bkn jln TAR tpi jalan bertar...
:D

kupu-kupu biasa berkata...

gua rase dia dah aim lu.. lu target ter-kacak kot... hahahahhaha...

sI tEDI berkata...

tulisa nota kats elipar setiap kali mahu sembahyang jumaat!

seKut taWar berkata...

owh..ni biskutmarie..
wa sekut tawar...haha

salam kenal..

BISKUTMARIE(",) berkata...

kupu² biasa--> jumaat depan gua lak aim die....
:D

BISKUTMARIE(",) berkata...

si tedi--> ingt nak rantai selipar tiap kali pegi masjid...
bt mcm rantai moto...
confirm tak hilang..
huuhuhu...
:D