Panas! (Bahagian ||)

gua tak sangka gua dapat laksanakan jugak bende yang pertama kali dalam hidup gua pada Sabtu lalu- sesuatu yang bermakne bagi gua diawal tahun baru ni, 1 sejarah telah berlaku- akan gua semadikan dalam cerita gua untuk anak² gua nanti, pasti anak² gua nanti bangga dapat ayah mcm gua-

Sabtu lalu menjadi sejarah dalam hidup gua kerana, itulah kali pertama gua jejakkan kaki di IKEA- sebelum ni dengar cerite jer, tapi Sabtu aritu gua pegi sane- bangga nye gua!


selain tu:-
-gua jumpa Siti dengan datuk K kat Starbucks Pavillion
-gua jumpe Michele (ejaan xtau betul ke tak) Melodi
-gua jumpe Sheri kat The Curve





16 ulasan:

kupu-kupu biasa berkata...

lu kate entry gua menyentuh hati... tapi gua rase entry lu yg ni lagi menyentuh hati gua... uuwwaaaaaaa.... ciannnyaaaaa...

sI tEDI berkata...

x pernah lagi ke ikea

BISKUTMARIE(",) berkata...

kupu² biasa--> siot lu..
hahaha...
:D

BISKUTMARIE(",) berkata...

si tedi--> xpenah pegi jugak...?
hehehe...
:D

~AmyLiana8886~ berkata...

wow..ganas2..tp anak2 biskut akan kenal ke dgn dorg time tu..hehe..siti mukin la kut.. xpernah jejak lagi kat ikea tu..

Queen berkata...

owh...seronotnya kalau dapat jumpe datuk siti..huhu

suezensuzanna berkata...

wah wah....br smpi ikea eh?? bwk lucy lah tuh

BISKUTMARIE(",) berkata...

amy liyana--> kalu dorang xkenal pun xper..
yg penting bapak dorang da penah sampai IKEA..
huhu..
:D

BISKUTMARIE(",) berkata...

queen--> lawa ok...
kurus...
naseb da kawen je...
kalu tak...
haih...
hehehe..
:D

BISKUTMARIE(",) berkata...

sue--> mesti la bawak lucy...
pastu beli bantal untuk lucy..
:D

Tanpa Nama berkata...

waaaa.................roper nyer first time g ikea..damm...g ikea beli bantal...kekekekekeke....

BISKUTMARIE(",) berkata...

mcm kenal jer...
ade org blnje beli bantal, kite amek je la...
huhu...
:D

Tanpa Nama berkata...

WAH!!!

BAHAGIANYE PENULIS....
MESTI TERSANGAT2 BAHAGIA KAN???

YA ALLAH! KO BAHAGIAKAN LA INSAN PENULIS INI YA ALLAH...

SEMOGA BELIAU BERADA DALAM KESENANGAN DUNIA DAN AKHIRAT....

DAN YA ALLAH! JAUHIKANLA BELIAU DARI SEGALA KEBURUKAN DAN KEMAKSIATAN....

PENULIS... SEMOGA PENULIS BERBAHAGIA DUNIA DAN AKHIRAT....

BISKUTMARIE(",) berkata...

anonymous--> terime kasih banyak²...

Tanpa Nama berkata...

dalam byk2 entri ko kan...
yg ni la paling aku ske baca...
bukan sbb ko jumpa ramai artis.. tp mengenangkan betapa happy nye ko kat sana...
n pada masa yg sama kan, aku xkan lupa ape yg ko buat kat aku...
bgsla.. jgn delete entry ni...
coz mengingatkan aku sape ko...

peace no war!

BISKUTMARIE(",) berkata...

ape lagi ni...?
jahat sgt ke aku pde mate ko...?
sudah² la tu...