Dilema

gua dalam dilema, hidup gua buat masa ni ibarat berdiri die sebuah sampan kecil- tunggu masa hendak jatuh, gua memerlukan sebuah sampan yang lebih besar ataupun kapal yang lebih stabil untuk gua berdiri ataupun berlari- gua takut kalau² gua terjatuh, hidup gua tengah terumbang ambing, bergelora-



kontrak gua dah nak tamat, tak ada tanda² yang positif setakat ni- gua dah cuak ni, tinggal lagi sebulan lebih je lagi sebelum kontrak gua tamat- kunyah tanah la kalau gua ditamatkan kontrak, Lucy gua nak makan apa nanti? gua gelisah, resah, kesah- gua tak macho skunk ni, tak bole nak macho sangat kalau kontrak ditamatkan



inilah Lucy gua, cantik tak?

17 ulasan:

BULLET berkata...

lucy? same spesis la plak. lain kaler kulit...hehehhehe

BISKUTMARIE(",) berkata...

bullet--> oleh kerane gua xder awek...
gua amek "die" ni sebagai awek gua..
gua namekan die Lucy, bagi nmpk cute....
hahahaha...
:D

*lu punye kaler biru kan..?
tinted lu tu ape cer...?
saman kang...

Zulkifli Shawal berkata...

lumbe nk lucy?

BISKUTMARIE(",) berkata...

zul--> pantang lagi bai...

suezensuzanna berkata...

zul::wah wah..lumbe ajak aku skali wehh!

biskut marie::dlm pantang ehh..kesian!

sI tEDI berkata...

lucy? sabau je lah..

semoga ada kerja yang menanti.. harap kontrak di sambung

kupu-kupu biasa berkata...

kontak nk tamat?.. beb.. lu sama cam gua ke keje?.. hahahaha... gua pon kontrak nk tamat sebulan lebih lagi... tapi kekompeman sambung tu dh kelihatan... dilanjut sampai bulan 12 je tapi... huhu

Zulkifli Shawal berkata...

bru lpas bersalin ke ape?

dgn ko lumbe lari jela sue..hahak

ekino berkata...

haha .. dan2 jek!

igt lucy tu manusia..

cet!tertipu den..

BISKUTMARIE(",) berkata...

si tedi--> insyaALLAH...
mudah-mudahhan kontraknya disambung...
amin...

BISKUTMARIE(",) berkata...

kupu-kupu biasa--> gua harap kontrak gua pun disambung macam lu..
gue goyang ni...

BISKUTMARIE(",) berkata...

zul--> dara la bai..
lu kena paham...

gua pun nak join la lu orang lumba lari..

BISKUTMARIE(",) berkata...

ekino--> cantik tak lucy saya...??
cantik kan...
hehehe...
:D

BISKUTMARIE(",) berkata...

sue--> biase la dara lagi kan...
hehehe...
:D

suezensuzanna berkata...

wah wahh.....ayamm...ko pandang rendah kat pompuan ehh..siku kang

biskut marie::ahaks..dara ehhh..zul suke lah tuh..hahahahha

- rOxY - berkata...

la....
ni ker lucy???
adoi..
hehhehehe

BISKUTMARIE(",) berkata...

roxy-->
ni la lucy saye...
hehehe...
:D