Harapan tinggal harapan...

pencarian gua selame 3 hari berturut sejak dari petang Jumaat masih lagi menemui jalan buntu, nampak gayanye macam harapan sudah tiada lagi- dengan bantuan orang Kg Lubuk pun masih lagi tidak membawa berita gembire, masih lagi gagal- terpakse la gua beli selipar baru, selipar yang lame gua ucapkan selamat tinggal- lu tetap dalam kenangan gua, gua sebak.....



10 ulasan:

seKut taWar berkata...

sayang giler lu kat slipar..hoho

org ckp,tempat jatuh lagi dikenang,
ini kan pula alas memijak

erk..

BISKUTMARIE(",) berkata...

sekut--> hahaha..
tau takpe...

cilakak punyer pencuri...

{lumut} berkata...

hehe..
gua dtg sini dr blog sekut tawar..
mungkin biskut marie manis sedikit?
=)

salam kenal biskut marie..hee

✖sLap mE pLz!™✖ berkata...

xrepot polis kew???

Razman berkata...

ceh, mentang spesis beskot gak, nak bermesraan lak sekut tawar kat cni..gay ke pe..

Zulkifli Shawal berkata...

slipar aku ada 2 neh amek r sbelah.

BISKUTMARIE(",) berkata...

lumut--> jauh lu merantau...
selamat singgah...

salam kenal...
:D

BISKUTMARIE(",) berkata...

slap me plz--> polis xamek kes ni...
die suh report kat ketua kampung..
ketua kampung makn rasuah la..
tu yg mlas tu...
:D

BISKUTMARIE(",) berkata...

razman--> xbaik bro ckp mcm tu....
tpi btul ke die gay...?
:D
(melawak saje)

BISKUTMARIE(",) berkata...

zul--> pergh...
terharu gua bai...
sbb lu sanggup bg gua sebelah seliper tu....
seyes terharu....