Panas!

esok bakal menjadi sejarah dalam hidup gua, inilah kali pertama bukan saje dalam tahun 2010 tapi sepanjang hidup gua inilah yang pertama kalinya- lu orang mesti tak percaye ape yang gua katekan ni, tapi ni lah kenyataannye-

bukan gua nak berkhatan sekali lagi, mahupun memanjat gunung Kinabalu- ape² pun nantikan entri gua selepas ni, nak crite skunk ni macam tak seronok- sesuatu akan menjadi sejarah dalam hidup gua-

jeng...jeng...jeng........


3 ulasan:

✖sLap mE pLz!™✖ berkata...

ceh, pnye la smgt aku mbaca,,,

ALYN_C3N1 berkata...

la...ko nie suka la bt suspen...huh!...

kupu-kupu biasa berkata...

lu punya umah dah ble online ek??? betul x?.. sebab lu mana ble online weekend sampai suruh gua tunggu arini... hahahaha..

atau... lu nak announce lu dah jatuh cinta dgn gua ke?.. hahahaha...