Azam

gua malas nak becerite harini, sebabnye gua mengesyaki lu orang mesti da bosan dengan janji² gua pasal nak muat naik gamba Lucy- bukan gua taknak muat naik gamba Lucy, cumenye usb takde- esok kalu kakak opis gua ni bawak usb gua upload gamba Lucy, tu la masalah gua selame ni- azam pertama tahun baru ni, gua nak beli usb cap ayam berpeleseran- pasti settel segale permasalahan yang bakal melanda di tahun baru ni, yeah...! (gua ber-semangat kembali, gaya gedik tahun baru)


10 ulasan:

kupu-kupu biasa berkata...

gua dah biasa dah dgn janji palsu lu tu... so gua x berape amik hati sgt... hahahaha

Zulkifli Shawal berkata...

gua pun da masak dgn azam lu neh hahaha
jgn mrh bai

BISKUTMARIE(",) berkata...

kupu² biasa--> alu lu mmg slalu dengki ngan gua...
hhmmmm....
:D

BISKUTMARIE(",) berkata...

zul--> azam gua tahun ni pelik sket...
dah xder azam nak kawen cepat mcm tahun lepas....
azam gua tahun ni nak membujang je...
amacam..??
hahaha
:D

ekino berkata...

wah!

azam baru lu mmg ganaz lah ..

kahkah :D

sI tEDI berkata...

he he he...

suezensuzanna berkata...

wahh....azam membujang...????? same kot ngan si zul nih...hahahha...

tp...satu je nk pesan...jgn bg cinta kat org yg salah..ahaks!...

chill:P..happy new year!

BISKUTMARIE(",) berkata...

ekino--> ganaz erk..??
hehehe...
:D

BISKUTMARIE(",) berkata...

si tedi--> hehehe...
:D

BISKUTMARIE(",) berkata...

sue--> harap² xbagi cinta kat orng yg salah la...
happy new year...
:D