Ntah Pape Tah

Mood nak pegi keje ari Isnin memang macam haram, malas gile nak bukak mate. Mcm biase arini lambat lagi smpai opis, ini sume salah tv swasta berbayar kat M'sia ni. Bole lak aku layan Perfect Stranger mlm td, tau² je dah pukul 2. Sampai je opis terus seluk poket tengok hp, mane tau kot² ade yg ajak ponteng keje ke arini. Ade miskol dari Mak aku, dengan pantas aku kol balik. Mak aku ckp kat tempat keje die ade jual laptop rosak RM20, adakah ini 1 berite gembire? Aku pun ckp "Jangan tunggu sampai esok, sebat je". Mak aku ckp sat lagi die bawak komputer riba tu, die suh aku tanye sahabat² berani mati aku kot² ade yg pandai repair laptop. Da tentu sume tangan kayu, menaip pun merabe lagi ni plak nak merepair laptop.

Arghhh, tinggalkan sahabat² pengebom berani mati aku. Tensen lak aku bile teringat kat dorang! Aku harap laptop yg mak aku bawak balik tue masih lagi boleh berjase, RM20 je kot murah giler. Kalah sale kedai Ah Chai kat pekan umah aku. Walaupun tu 1 khabar gembire bagi aku, mood aku msih kurang cantik lagi. Ni sume gara² MU kalah semalam, aku rase nak pecahkan je tv 30 inci kat kedai mek umah aku tu. Keeper mcm budak sekolah rendah, nampak sgt ko gugup kan? Kalu la aku ade kat stadium tu semalam, mmg aku da lempar da botol kat keeper MU tu dengan sekeping kertas yg bertulis "U'r SUCK" dalam botol tu. Cilakak haram!

Arghh, tinggalkan cerite pasal bola yg selalu bt aku kalah betting. Semalam aku kene tahan dalam sekatan jalan raye, polis ni mmg suke bt aku lambat disaat² genting. Mcm biase, aku mmg cool bile kene tahan mcm ni. Belum lagi moto aku berenti betul² depan polis berperut buncit, aku da klua kan segala IC, Lesen & Roadtax moto aku. Mmg smart gaye aku tu! Sambil die tengok² My kad aku yg da hancur tu, aku pun tanye la brader polis tu "Knape ni bang, ade kes ke?" brade tu pun jawap dgn gaye mcm malas nak layan "Biase la, operasi". Operasi ke cari makan bang? Lepas die tengok² ic aku bagai, die pun tegur aku "No plat ko ni tak ikut undang² ni!". Aku pun dgn lakonan gaye Rosyam Nor bersuare "Knape bang, kecik ke?". Brader polis tu pun balas balik "Die punye tinggi tu da ok da, tapi die punye bukak tu takde" siap dengan gaye skali. Ade je salah kalu time² nak cari makan ni. Muke suci mcm aku ni mmg selalu lepas dari kene saman, brader tu pun suh aku jalan. Disebabkan polis tu la aku tak sempat tengok gol Nani semalam, cilakak haram



notabertindih-tindih:- Mood Isnin macam haram

2 ulasan:

suezen berkata...

uhuh....ilek2..hehhee....dia cr mkn kot tuh:P

Unknown berkata...

kot ye pun cari mkan jgn la time MU game, live plak tue...
sabaq... sabaq....
:D