1 ok 2 ok 3 hancus

Sabtu bersamaan 1 Ramadhan....

"Amacam pose? Ok tak?" tanye gua
"Ok la" balas die dengan gahnye


Ahad bersamaan 2 Ramadhan....

"Pose ok tak?" tanye gua
"Ok" balas die


Isnin bersamaan 3 Ramadhan....

"Mcm mane pose arini?" tanye gua
"Hancus" balas die sambil bt muke




-gua dah agak da, lu orang time tak keje ataupun mule² pose je steady pose sampai la ke waktu berbuke- sampai ajak pegi bazar pun tak larat nak jalan, letih pose katenye- pose ke-3 meleraikan segale-galenye, hahahahaha- tak kan tak larat kot?



7 ulasan:

suezensuzanna berkata...

baru ari ketiga:D

jai.jezz ^.~ berkata...

ciss.. hampeih.. baru pose ke-3 dah kantoi.. aduss..~

*tq ah follow.. jgn x pose lak.. :)

BISKUTMARIE(",) berkata...

sue--> tau takpe, bahaye tue

jai.jezz--> biskut masih kuat ma, huhu :D

mat_teb berkata...

ntah spe la kwn ko 2...
x hormati ramadan lgsung...
klu aku kenal kwn ko nie masak dia>>> x cukup tangan tau....

hafiz berkata...

bila dikenang2 masa kecil dlu slalu gak la kawan2 aku x pose:))

BISKUTMARIE(",) berkata...

mat teb--> sape yg pedas tentu die mkn cili, huhu
:D

hafiz--> bkn time kecik je time da bosau pun serupo yo...
hahaha..
:D

aiman berkata...

memalukan sunguh...
aper pon x boleh...
sper agak nyer manusia 2 erk???