5 Tahun Akan Datang

Situasi 1
aku "Abg da balik"
isteriku "Abg duduk dulu ye, yang btkan abng air"

Situasi 2
aku "Sayang masak ape tu, sedapnye bau"
isteriku "Masak lauk kegemaran abg la, gulai lemak udang"

Situasi 3
aku "Baju keje abg sayang da gosok kan dah?"
isteriku "Dah bang, sume dalam almari"

Situasi 4
aku "Yang, tolong urutkan belakang badan abg. Rase sengal² la"
isteriku "Kejap ye bang, yang amekkan minyak angin"




*situasi dimane aku di 5 tahun akan datang, bt mase aku xjumpe lagi bakal bini yg bole bt sume situasi diatas- yg aku nampak yg bole bt sume diatas, orng gaji kat sebelah umah aku- tpi aku reject die, sbb die keturunan Manohara- ade sesape punyai member pompuan yg berkelayakan dan berkemampuan sila hadiri interview sebelum menjadi bini aku- bawak surat beranak dgn ic je- ic merah aku taknak!


4 ulasan:

[z@ck] berkata...

manohara keja perabih duit laki dia ja..
hahaha..

oshin da vinnci berkata...

ader ke org mcm tu lagi??

i dont think so..

kene cari org asli bukit yg ber IC biru...

hehhehe

susudalambotol berkata...

masih ada la perempuan macamni. cuba cari betul-betul :P

BISKUTMARIE(",) berkata...

zack--> tau x per, hehe :D

oshin--> ade lagi kot, dlm spuluh tu mesti ade sorang! oshin kot orng tue, haha. :D

susudalambotol--> tolong saya carikan, bole?? hihihi :P