Kemenangan


Gua nak becerita pasal kemenangan hari ni, elok juga memulakan hari bekerja ni dengan benda-benda yang seronok, barulah semangat sikit. Pertama mengenai kemenangan Sepah dalam program Maharaja Lawak lepas, kepada pegundi memang berbaloi apa yang lu orang buat tak sia-sia. Gua minat Nabil, untuk peserta solo dialah Juara, hadiah pun makan seorang tak perlu share. Pemenang hadiah terbanyak juga Nabil yang menang, kan?

Kedua adalah kemenangan Datuk Lee Chong Wei dalam perebutan kejuaraan Badminton Terbuka Indonesia, ini merupakan kemenangan kali ke-3 berturut-turut Chong Wei di kejohanan itu. Inilah yang harus dilakukan oleh Chong Wei selaku pemain badminton NO 1 DUNIA, abaikan Lin Dan dengan kontroversinya. Tahniah semua JUARA


3 ulasan:

pizli berkata...

Kena cari pengganti Chong Wei.. Kang dah takde juara dah..

BISKUTMARIE(",) berkata...

ajar anak lu main badminton bermula hari ni, mane tau bole jadi mcm Chong Wei. Kan?

pizli berkata...

Aku tak minat badminton hehehe..