Bandaraya Ipoh, Perak

Menu harapan yang tinggal harapan ↑

Char Kuey Teow ↑

Yong Tau Fu ↑

Nasi Goreng Ayam Penyet ↑

Bercuti sambil pergi kenduri kahwin, boleh tahan jemputan kahwin minggu lepas. Kira-kira balik memang tak terkira, gua pula bukan jenis berkira punya orang. Oleh sebab dah berjanji nak pergi kenduri kahwin kawan 1 pejabat jadi gua menghala ke Lenggong Perak. Sehari sebelum kenduri singgah dan bermalam di Bandaraya Ipoh, sambil-sambil tu pekena makan.

Kebetulan di Padang Majlis Bandaraya Ipoh (MBI) di adakan sambutan ke 23 Ipoh sebagai Bandaraya, macam-macam aktiviti yang berfaedah yang gua nampak masa tu walaupun dah malam. Lapar punya pasal gua dah tak kisah dah aktiviti yang ada, motif utama makan. Banyak kedai atau gerai di tepi pinggiran padang tu cuma kena pastikan meja tu kosong je, pesan je apa lu orang nak makan. Apa yang gua nak tekankan disini, gua jumpa AC MIZAL (try sini). PIECE YOO....

Tiada ulasan: