Ketam Masak Cili

Mangsa menunggu pemangsa ↑

Hidangan ketam semakin pupus ↑

Makan tak boleh bercakap ↑

Saki baki a.k.a sisa
- kalau nak kira berapa ekor ketam gua makan, gua memang tak tau. Lagipun penimbang bukan ada sebelah gua, menurut tuan rumah ketam yang dorang masak ialah 6 kilo. Ini tak campur menu-menu yang lain, sambal sotong, gulai lemak udang, kerabu pucuk ubi, ikan bakar dan ayam goreng. Gua memang hantu ketam, gua cuba untuk mencipta lagu untuk ketam. Puisi ketam pun gua tengah create....




6 ulasan:

~AmyLiana8886~ berkata...

awak nak lagu tu..awak juz klik kat tajuk lagu tu..sy dah bg link..awk cuma perlu download je...

~♥ iella ♥~ berkata...

tue diah..mkn ketam 1 pinggan, kulit ketam pun 1 pinggan gak yg tinggal..dasyat..dasyat..

BISKUTMARIE(",) berkata...

amy--> nnt kalu xboleh download tolong emel erk...?
heee

BISKUTMARIE(",) berkata...

iela--> hahaha...
hebat kan...?

~♥ iella ♥~ berkata...

Biskutmarie : mmg hebat..Tidak syak lagi...!

~AmyLiana8886~ berkata...

biskut--> ok2 nati sy email..nati bg email awk ek..hehehe...