Manager Billing

Esok bos baru masuk, mula 1 November. Gua tak tahu latar belakang dia dan gua tak tahu umur dia berapa, yang gua tahu nama dia Saodah. Ya bos baru gua seorang perempuan, dari pengalaman dan cakap-cakap orang bos perempuan ni rumit dan leceh. 

Gua merasakan kepedihannya kerana bos gua sebelum ni pun seorang perempuan yang sangat details, lebih memeritkan bila tempat duduk bos baru ni sebelah gua. Sebelah meja gua, tiada penghalang antara gua dengan dia. Oh peritnya.

Bermula esok tiada lagi kemaskini blog atau kemaskini status facebook di pejabat, sangat memeritkan. Tiada lagi masuk pejabat lambat, waktu makan 1 jam tepat. Tiada lagi cuti mengejut sehingga la dia dapat tempat yang sepatutnya, oh lamanya. Harap ianya tidak berkekalan, amin.


3 ulasan:

pizli.mw berkata...

Ok semoga berjaya hehe..

Tanpa Nama berkata...

hahhahaha. memang patot awak kena stress! gud luck oke! hhahah

Tanpa Nama berkata...

hahahaha..
owhh.. shian shian shiannnnn~~